FÖLJ OSS PÅ:

Hur väljer jag hemmaklubb?

Du kan vara medlem i flera golfklubbar. Du väljer vilken klubb som ska vara hemmaklubb och övriga blir medlemsklubb. Om du har för avsikt att vara med på en golfklubbs aktiviteter, klubbtävlingar och seriespel, så ska du välja den klubben som hemmaklubb.

Av |2024-04-22T13:36:34+02:007 mars, 2024||Kommentarer inaktiverade för Hur väljer jag hemmaklubb?

Jag har en Indoor pott, var ser jag den?

Indoor potten ligger som en voucher på ditt Sweetspot konto. När du bokat en starttid på Indoor kan du använda vouchern som betalmedel.

Av |2024-03-07T13:54:39+01:007 mars, 2024||Kommentarer inaktiverade för Jag har en Indoor pott, var ser jag den?

Vad är Indoor?

Indoor är vår inomhusanläggning. Den är belägen längs infartsvägen in till GolfStar Lindö i Vallentuna. Till höger vid korthålsbanan och strax innan du kommer fram till rangen, klubbhuset och golfbanorna ute på Lindö. Här spelar du simulatorgolf med TrackMan och du kan välja att spela några av världens bästa golfbanor, bland annat årets Ryder Cup-bana, Marco Simone Golf & Country Club och delta i olika typer av tävlingar eller träna din swing.

Av |2024-03-07T13:51:48+01:007 mars, 2024||Kommentarer inaktiverade för Vad är Indoor?

Hur köper jag en Indoor pott?

Våra ”Indoor potter” gäller alla dagar och alla tider i veckan. – GolfStar medlemmar erhåller alltid 25% rabatt på våra timpriser även om man köpt någon av våra ”Indoor potter”. – Cloud Golf Club medlemmar erhåller alltid 15% rabatt på våra timpriser även om man köpt någon av våra ”Indoor potter”. Nivå 1 Ladda din pott med 1 000:- och du får 1 100:- att spela för. Nivå 2 Ladda din pott med 2 500:- och du får 3 000:- att spela för. Nivå 3 [...]

Av |2024-03-07T15:22:46+01:007 mars, 2024||Kommentarer inaktiverade för Hur köper jag en Indoor pott?

Skadad eller sjuk, policy om jag inte kan nyttja mitt årsmedlemskap?

Policy hur inbetald årsavgift påverkas om du blir sjuk eller skadas All sjukdom/skada ska styrkas med läkarintyg att medlemskap ej kan nyttjas innan ärende tas upp till bedömning. För plötsliga utifrån kommande skador har vi en årsavgiftsförsäkring*. Medlemmen fyller i blankett, Klicka här för blankett skadeanmälan årsavgiftsförsäkring. Skicka in den ifylld tillsammans med läkarintyg, vi fyller i klubbens uppgifter och skickar alltsammans till Folksam. Om det är en annan skada/sjukdom så gäller följande (gäller ej abonnemang): Medlem som innan 1:a april, blir skadad eller [...]

Av |2025-03-07T13:28:40+01:0017 januari, 2024||Kommentarer inaktiverade för Skadad eller sjuk, policy om jag inte kan nyttja mitt årsmedlemskap?

Har du tekniska problem i Sweetspot-appen?

Om tekniska problem uppstår i appen, t.ex. att kortbetalningen inte fungerar, då ska du göra följande: 1. Skaka på telefonen – så kommer en ny vy upp där det står “Rapportera ett fel” 2. Beskriv i text vad problemet är 3. Tryck på knappen för att skicka in Då går din felanmälan direkt till Sweetspots tekniska support, som kommer sköta kontakten direkt med dig för att lösa problemet. Ytterligare svar på vanliga frågor finns på Sweetspots support sidor. Klicka här

Av |2025-04-04T12:22:32+02:0030 mars, 2022||4 kommentarer

Vad kostar greenfeen?

När det gäller greenfee har vi en dynamisk prissättning för våra starttider på samtliga av våra banor. Priset avgörs av tidpunkten under säsongen, vilken tid på dagen, beläggningen vid bokningstillfället samt vilken bana du som gäst vill spela. Detta för att sprida ut vårt gästspel och öka tillgängligheten för våra medlemmar på GolfStars banor. Greenfee betalas alltid i samband med att bokningen görs och betalas av bokaren. Ingen betalning i receptionen. Om du som gäst spelar tillsammans med en medlem som i sitt [...]

Av |2024-03-07T15:03:47+01:0030 mars, 2022||0 kommentarer

Till toppen