FÖLJ OSS PÅ:

Felmeddelande – ogiltigt golf ID eller lösenord (vid beställning av medlemskap)

Kontrollera så att du angivit ditt golf ID med ett streck innan de 3 sista sifforna (xxxxxx-xxx) Om golf ID är korrekt ifyllt kan det vara så att du har ett felaktigt angivet lösenord till min golf. Då behöver du beställa ett nytt lösenord till Min Golf av Svenska Golfförbundet. Läs nedan hur du då går till väga. Byte av lösenord till Min golf Gå till inloggningssidan för min golf, https://mingolf.golf.se Klicka på glömt lösenord, fyll i golf ID och din mejladress du [...]

By |2024-11-01T16:20:25+01:001 November, 2024||Comments Off on Felmeddelande – ogiltigt golf ID eller lösenord (vid beställning av medlemskap)

Felmeddelande – You can not add another xxx to your Cart (vid beställning av medlemskap)

Då har du troligen redan lyckats lägga en produkt i varukorgen Kika högst upp på hemsidan efter kundvagnsikonen. Om du redan har lagt något i varukorgen, kan du se en siffra (oftast en "1”) Klicka på kundvagnsikonen för att öppna din varukorg. Ta bort oönskade artiklar, detta gör du genom att klicka på x bakom produkten.Nu står meddelande om att din varukorg är tom Du kan nu börja om med din beställning genom att gå tillbaka till startsidan och välj det medlemskap du [...]

By |2024-11-01T15:05:50+01:001 November, 2024||Comments Off on Felmeddelande – You can not add another xxx to your Cart (vid beställning av medlemskap)

Att genomföra en beställning via vår hemsida

Gå till vår hemsida www.golfstar.se och välj meny Medlemskap Välj medlemskapsform du vill ha Ange Kategori , vilken ålder tillhör Välj vilken golfklubb du önskar tillhöra. Ange ditt golf-ID och verifiera dig genom att fylla i ditt lösenord för min golf.När du klickar på Validera så ska ditt namn komma upp i rutan under knappen Nu är det dags att gå vidare till varukorgen så klicka på knappen längre ner Lägg i bagen Sidan för Varukorgen öppnas - Kontrollera din beställningLäs igenom så [...]

By |2024-11-01T15:00:16+01:001 November, 2024||Comments Off on Att genomföra en beställning via vår hemsida

Min rabattkod fungerar inte när jag ska göra en order via hemsidan

Är du i varukorgen och fyller i en rabattkod men priset inte ändras? Kontrollera så att du valt rätt medlemskapsform mot den kod du har. I den kampanj som är aktuell nu fram till 3 november 2024 så gäller koden för Play Small Unlimited Play Medium Unlimited Play Large Unlimited Gäller endast köp av våra årsvisa medlemskap (kalenderår) inte medlemskapen i abonnemangsform

By |2024-11-01T14:54:57+01:001 November, 2024||Comments Off on Min rabattkod fungerar inte när jag ska göra en order via hemsidan

Policy vid spel på GolfStars anläggningar

Golfsverige har under de senaste åren sett en stor ökning av sk ”tjuvspel”, dvs en spelare som beträder golfbanan utan bokad starttid och betald greenfee. Till säsongen 2024 gör vi en stor satsning med personal som kommer att vara mer synliga ute på golfbanan som så kallade Marshalls. En viktig arbetsuppgift våra Marshalls är att säkerställa att medlemmar har bokat en starttid vid spel och detsamma gäller även greenfeegäster som genom en bokad starttid då även har erlagt greenfee. Greenfeegäst: Spelare som ertappas [...]

By |2024-05-03T23:02:42+02:003 May, 2024|, , |Comments Off on Policy vid spel på GolfStars anläggningar

Jag har ångrat mitt medlemskap?

Du har enligt distansköpslagen rätt att häva ditt köp upp till 14 dagar efter att du gjort din beställning av medlemskap via vår webshop/hemsida. Detta förutsatt att du inte nyttjat ditt medlemskap Du kontaktar då vår kundtjänst via epost så hjälper vi dig.  

By |2024-03-07T14:45:03+01:007 March, 2024||Comments Off on Jag har ångrat mitt medlemskap?

Hur väljer jag hemmaklubb?

Du kan vara medlem i flera golfklubbar. Du väljer vilken klubb som ska vara hemmaklubb och övriga blir medlemsklubb. Om du har för avsikt att vara med på en golfklubbs aktiviteter, klubbtävlingar och seriespel, så ska du välja den klubben som hemmaklubb.

By |2024-04-22T13:36:34+02:007 March, 2024||Comments Off on Hur väljer jag hemmaklubb?

Skadad eller sjuk, policy om jag inte kan nyttja mitt medlemskap?

Policy hur inbetald årsavgift påverkas om du blir sjuk eller skadas All sjukdom/skada ska styrkas med läkarintyg att medlemskap ej kan nyttjas innan ärende tas upp till bedömning. För plötsliga utifrån kommande skador har vi en årsavgiftsförsäkring*. Medlemmen fyller i blankett, Klicka här för blankett skadeanmälan årsavgiftsförsäkring. Skicka in den ifylld tillsammans med läkarintyg, vi fyller i klubbens uppgifter och skickar alltsammans till Folksam. Om det är en annan skada/sjukdom så gäller följande: Medlem som innan 1:a april, blir skadad eller sjuk på̊ sådant [...]

By |2024-11-03T10:13:14+01:0017 January, 2024||Comments Off on Skadad eller sjuk, policy om jag inte kan nyttja mitt medlemskap?

Go to Top